Dungeons Of Hinterberg
Tervetuloa Hinterbergiin, idyllisten Itävaltojen Alppien uuteen turistirysään! Pelihahmosi on Luisa, loppuun palanut lakialan harjoittelija, joka tahtoo pitää taukoa nopeatempoisesta bisnesmaailmasta valloittaakseen Hinterbergin luolastot. Hinterbergissä on runsaasti luolastoja löydettäviksi ja seikkailuja koettaviksi – palaako Luisa maitojunalla kotiin ensimmäisenä päivänään vai jääkö hän ja etenee mestarisurmaajaksi? On vain yksi tapa selvittää se... Tutki Alppeja! Lumilautaile alas jäätikköä, laske vaijeriliukua pitkin metsän halki, kiipeä vuorelle tai nauti kahvista järvenrannalla... Löydettävistä paikoista ei ole pulaa, kun etsit seuraavaa luolastoasi! Surmaa tyylillä! Hirviöitä väijyy Hinterbergissä joka nurkan takana, ja miekkasi ja taikakykysi ovat oleellisia niitä torjuessa. Valjasta tuuli, manaa esiin lumilauta tyhjästä tai jähmetä vihollisesi hyytelökuutioon! Ratko reitti ulos! Luolastoon uskaltautuminen vaatii muutakin kuin vain huipputason urheiluvarusteet ja tarkan miekkakäden: Hinterbergin luolastot ovat täynnään pulmia, jotka sekä yllättävät että haastavat sinut. Käytä päätäsi, taikakykyjäsi ja jokaista osaamaasi temppua ratkaistaksesi ne! Tapaa paikallisia! Vietä yösi muodostaen ystävyyssuhteita paikallisiin ja muihin seikkailijoihin! Jotkut heistä auttavat sinua vahvistumaan tai opettavat uusia temppuja, toiset ovat mukana vain jännityksen ja selfieiden takia... Mutta hyvät ihmissuhteet eivät vain tee käynnistäsi mieleenpainuvampaa – ne ovat tärkeässä osassa paremmaksi surmaajaksi kehittymisessä!