Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Pidä kiinni banaaneistasi, sillä Super Monkey Ball: Banana Blitz HD vierii parhaillaan pelattavaksi! Nyt voit kokea yhden sarjan rakastetuimmista peleistä teräväpiirtona! Palaa Super Monkey Ballin mielikuvitukselliseen maailmaan ja nappaa banaanisi takaisin avaruudesta tulleelta merirosvokuningas Captain Crabuchinilta. Kilpaile yli 100 värikkäässä kentässä ja haasta ystäväsi ja perheesi kymmenessä fanien suosimassa ryhmäpelissä! Koetko olevasi vikkelin ja etevin apinan liikuttaja? Kokeile Time Attack -pelimuotoa tai vaativaa Decathlon-kestävyyskisaa! Pääsetkö tulostaulun sijoihin kiinni?