Age of Empires III: Definitive Edition
Age of Empires III: Definitive Edition täydentää yhden rakastetuimman reaaliaikastrategisarjan parannetuilla ominaisuuksilla ja nykyaikaistetulla pelillä. Hallitse mahtavia sivilisaatioita läpi Euroopan ja Amerikoiden tai hyppää Aasian taistelukentille upeiden 4K Ultra HD -grafiikoiden ja täysin remasteroidun soundtrackin kera. Tarjolla on kaksi uutta pelimuotoa: Historical Battles ja The Art of War -haastetehtävät. Mukana on myös kaikki aiemmin julkaistut laajennukset ja kaikki 14 sivilisaatiota, sekä kaksi upouutta sivilisaatiota – ruotsalaiset ja inkat. Suuntaa verkkoon haastaaksesi muita pelaajia päivitetyssä moninpelissä usean verkon tuella ja nauti nykyaikaisista peliominaisuuksista, kuten katsojatila ja modituki. Täydennä kokoelmasi tällä Age of Empires: Definitive Edition -matkan viimeisellä luvulla.