Sengoku Dynasty
Rakenna elämä, kasvata yhteisöäsi ja perusta dynastia alueelle, jota aikoinaan riivasivat nälänhätä ja sodat. Pelaa yksin tai yhteistyönä moninpelissä ja tutki kaunista avointa maailmaa. Kerää resursseja, valmista tavaroita, metsästä ja rakenna. Sitten voit automatisoida kyläsi tuotannon selviytymistä ja kasvua varten. Nouse suureksi johtajaksi joko taisteluiden tai vahvan talouden avulla. Koe luonnon kauneus ja ota osaa muinaisiin rituaaleihin paljastaaksesi jumalaiset mysteerit. Sengoku Dynasty tarjoaa immersiivisen ikkunan elämään keskiaikaisessa Japanissa: voit valita oman tiesi joko johtajana, käsityöläisenä, soturina tai munkkina ja lähteä eeppiselle matkalle. AVOIMEN MAAILMAN KYLÄNRAKENNUSTA Hyödynnä laaja maailma kokonaan. Aloita yhdestä talosta, rakenna verstaita, pajoja ja majataloja, ja laajenna asutukset useiksi kukoistaviksi yhteisöiksi eri puolille laaksoa. NOUSE TODELLISEKSI DAIMIOKSI Yhdistä sotien runtelema Nata-laakso. Isännättömät samurait ja ryöväriklaanit ovat täyttäneet valtatyhjiön ja uhkaavat rauhantahtoisten kyläläistesi olemassaoloa. Vapauta uusia alueita ja korjaa infrastruktuuria, niin pääset tutkimaan elintärkeitä resursseja sisältäviä alueita ja avaamaan ovia entistä suurempiin haasteisiin. KÄSITÖISTÄ AUTOMAATIOON Valmista työkaluja, aseita, aterioita ja lääkkeitä, ja viljele maata. Opettele sitten antamaan kyläläisille töitä ja työkaluja, niin taloutesi ja vaihtoehtosi kasvavat eksponentiaalisesti. OPETTELE MONIPUOLISEN TAISTELUSYSTEEMIN NIKSIT Sinä päätät, pärjäätkö taidolla vai sisulla: valitse suosikkiaseesi kepeistä ja keihäistä mestarien valmistamiin katana-miekkoihin ja yumi-jousiin. Opettelemalla komboja, syöksyjä ja torjuntoja voit valloittaa maailman. HALLITSE DYNASTIAASI Luo kukoistava dynastia, joka kestää sukupolvelta toiselle. Valvo kyliesi kasvua ja kehitystä. Avioidu ja varmista perillisellä sukusi jatkuminen. PELAA YKSIN TAI YHTEISTYÖNÄ Raivaa oma polkusi tai yhdistä voimasi ystävien kanssa, niin voitte rakentaa suurempia kyliä, jakaa vastuita ja tehtäviä, kerätä enemmän resursseja sekä seikkailla ja kehittyä yhdessä. KAIKKI ON MUOKATTAVISSA Nauti Sengoku-kaudesta haluamallasi tavalla. Erilaisten pelitilojen ja asetusten ansiosta voit optimoida pelin juuri itsellesi sopivaksi – halutessasi voit vaikka rakentaa yhdellä klikkauksella tai poistaa koko taistelusysteemin!