Killer Instinct: Anniversary Edition
Tule juhlistamaan legendaarisen Killer Instinct -kamppailupelin 10-vuotista taivalta Xboxilla ja PC:llä. Killer Instinct: Anniversary Edition sisältää kaikki 29 taistelijaa ja kaiken Killer Instinctiin julkaistun premium-sisällön. Päästä tappajan vaisto valloilleen tyrmäävällä 4K-resoluutiolla ja 60 kuvan sekuntinopeudella Xbox Series X:llä ja yhteensopivilla PC:llä ja koe paranneltu vastuksenhaku, tasapainopäivitykset ja muuta. Olitpa sitten konkari tai keltanokka, löydät roppakaupalla haasteita ja palkintoja yksinpelitiloista, verkkomoninpelistä ja crossplaysta Windows 11 -PC:n kanssa. Älä hukkaa tilaisuutta liittyä kaikkien aikojen taistelukerhoon ja nousta Killer Instinctin suurmestariksi!