Killer Instinct - Win10
Tule juhlistamaan legendaarisen Killer Instinct -kamppailupelin 10-vuotista taivalta Xboxilla ja PC:llä. Koe hurjan taistelun jännitys 29 taistelijalla, joista jokaisella on oma taistelutyylinsä, kombonsa ja lopetuksensa. Päästä tappajan vaisto valloilleen tyrmäävällä 4K-resoluutiolla ja 60 kuvan sekuntinopeudella Xbox Series X -konsolilla ja yhteensopivilla PC:llä ja koe paranneltu vastuksenhaku, tasapainopäivitykset ja muuta. Olitpa sitten konkari tai keltanokka, löydät roppakaupalla haasteita ja palkintoja yksinpelitiloista, verkkomoninpelistä ja crossplaysta Windows 11 -PC:n kanssa. Älä hukkaa tilaisuutta liittyä kaikkien aikojen taistelukerhoon ja nousta Killer Instinctin suurmestariksi!