MADiSON
"Mitä tekisit, jos havahtuisit lukittuna pimeään huoneeseen kädet veressä – sisaresi ja äitisi teurastettuina? MADiSON on kiehtova ja kammottava pelihahmon näkökulmasta esitetty psykologinen kauhupeli, jonka pelinkulku on häiritsevää ja tarina horjuttava ja houkutteleva. Yhdistä ihmisten maailma tuonpuoleiseen apunasi riivattu pikakamera. Ratkaise pulmia, tutki ympäristöä ja ennen kaikkea pysy hengissä. Matkoillasi sinua vainoaa MADiSON, pahan murhaajan haamu, joka pakottaa sinut jatkamaan vuosikymmeniä sitten aloitettua karmivaa rituaalia ja tekemään hirmutekoja. Nainen haluaa, että viet hänen pahaenteisen seremoniansa päätökseen. Oletko riittävän vahva vastustamaan? Eikä hän ole ainoa huolenaihe. MADiSONissa on useita pahoja olioita, ja jokaisella hahmolla on häiritsevä tarina, joka sulautuu saumattomasti päätarinaan. Yritä selvitä piinasta pikakameran avulla. Kehitä manuaalisesti ottamasi valokuvat ja kohtaa totuuden paljastamisesta aiheutuva pelko. Etsi kaikki, kerää elementtejä ja käytä niitä, jotta selviät hengissä olennoista. Satunnaisesti käynnistyvät tapahtumat ja muuttuvat pulmat pitkin peliä varmistavat, että peliä jaksaa pelata useamman kerran, kun uppoudut tähän kiehtovaan ja kauhistuttavaan kokemukseen. Varo joka askelta ja varo kiinnittämästä epätoivottavaa huomiota, sillä et ole yksin."