SLEEP AWAKE
SLEEP AWAKE on mukaansatempaava ensimmäisen persoonan psykedeelinen kauhutarina, joka tutkii unen ja kuoleman välistä maailmaa. Ikuiseen unettomuuteen alistuneet Maan viimeisen tunnetun kaupungin asukkaat lähestyvät paniikkia turvautuessaan uhkarohkeisiin kokeisiin välttääkseen The HUSHIN, uneen vaipuneiden selittämättömän katoamisen. Sinä olet Katja, jonka on selvittävä kierojen kuolonkulttien seuraajista ja pysyttävä epätoivoisesti hereillä. Ratko tämän salaperäisen maailman pulmia vältellessäsi kuolonkulttien otetta ja yrittäessäsi murtaa menneisyyden kauhuja. Cory Davisin (Spec Ops: The Line) ja Robin Finckin (Nine Inch Nails) tähdittämä SLEEP AWAKE yhdistää FMV-osioita psykedeelisiin grafiikoihin, mikä sumentaa todellisuuden ja mielikuvituksen välisiä rajoja. Tärkeimmät ominaisuudet: Aistien psykedeelinen matka: Mukaansatempaava ja eloisa. Upeat grafiikat luovat kammottavan todellisuuden, joka on jäänyt murenevan fyysisen maailman ja symbolisen tuonpuoleisen todellisuuden väliin. Taistelua unholan ja tosimaailman välillä: Katja kohtaa surun The Swellille menettämästään perheestä tuhon runtelemassa The Crushin kaupungissa, missä ainoa kuolemaa kauhempi kohtalo... on uni. Ainutlaatuinen ja syvästi järkyttävä kauhupeli: Tutki ja ratko pulmia kieroutuneessa todellisuudessa. Selviydy riipaisevista viholliskohtaamisista haastavissa hiiviskely-, selviytymis- ja jahtiosioissa. Vangitseva äänikokemus: Hypnoottista pahuutta Nine Inch Nailsin Robin Finck tarjoilemana.