Snooker 19
Snooker 19 – World Snookerin virallinen peli. WORLD SNOOKERIN HUIPPUTÄHDET Pelaa jokaisessa virallisesti lisensioidussa turnauksessa kenen tahansa maailman 128 huippupelaajan hahmossa. Valittavana muun muassa Mark Selby, Ronnie O’Sullivan, Ding Junhui ja urheilulajin legendat Ken Doherty ja Jimmy White. ENNENNÄKEMÄTÖNTÄ REALISMIA Tässä tähän mennessä ylivoimaisesti autenttisimmassa snooker-simulaatiossa on tv-tyylinen juonto ja kommentointi, realistinen fysiikka ja kehittynyt tekoäly. LEGENDOJEN JALANJÄLJISSÄ Tee historiaa ja riko ennätyksiä oman suosikkisnookerammattilaisesi kengissä tai aloita urasi alusta Q-School-akatemian kautta. ONLINE- JA OFFLINE-MONINPELI Valitse täydellisestä offline- ja online-tilojen valikoimasta kaikkea peliparit verkossa automaattisesti valitsevista pikapeleistä maailmanlaajuisiin verkkoturnauksiin, jotka linkittyvät reaaliaikaisesti World Snookerin aitoon peliaikatauluun. Lisäksi voit osallistua täysin mukautettaviin perinteisen Snookerin sekä 6-Red- ja Shoot Out-snookerin kilpailuihin niin online- kuin offline-tilassa.