PowerSlave Exhumed
PowerSlave: Exhumed is a KEX Engine port of the classic console game perfectly blending both the PlayStation & Saturn versions Destination: The ancient Egyptian city of Karnak. Alien forces possessing horrifying powers have sealed off the once thriving community from all outside contact. As a covert operations specialist, you have been trained for all forms of contingencies. Nothing can prepare you, however, for the nightmare you are about to enter... Features: First Person Viewpoint Action 20 Plus Levels of Non-stop gameplay through an ancient Egyptian city and the tomb of the Pharaoh Ramses Real time fully 3D rendered gameplay allows you to move between floors within a single level Cross bridges and swim through underwater grottos With just a machete to start, search for 6 other weapons including hand grenades, a flame thrower, an M-60 machine gun, and a magical cobra staff. Dynamic lighting creates stunning visual effects.