Knee Deep
When a washed-up actor hangs himself on location, a spotlight is cast on the backwater Florida town of Cypress Knee. Knee Deep is a crime thriller where choices matter as you investigate this mysterious suicide. Your screen becomes a stage as you investigate as three distinct characters: cheeky blogger Romana Teague, down-and-out local reporter Jack Bellet, and cynical private investigator K.C. Gaddis. Use your skills of observation, deduction, and cleverness to pull back the curtain and reveal the true story behind this swampland conspiracy. Experience a magical reality where characters are transported among scenes, set pieces moved into place, and music wafts from the orchestra pit. Knee Deep is about characters, storytelling, and the melodrama of swampland Florida.