KEMCO RPG Selection Vol. 1
Now you can enjoy 4 RPGs; Asdivine Hearts, Revenant Saga, Antiquia Lost, Dragon Sinker in one bundle! ■Asdivine Hearts The fate of love depends on you! Can the chaotic band of characters save the world safely? ■Revenant Saga A boy, transformed into an immortal being called "Revenant" and consumed by revenge, discovers what lies at the end of his journey. ■Antiquia Lost The bonds with comrades push forward the adventure! Featuring a system that challenges even the most dedicated players. ■Dragon Sinker Challenge the evil dragon with a team party of up to 12 people! A superb retro fantasy that stirs up nostalgia.