Caretaker Game
Caretaker is a immersive first-person horror experience. You are hungry for truth and perhaps this 'caretaker' is hungry for something else… You’re an investigative journalist who is “hungry” for a flashy news story. You heard the news of one caretaker in this industrial facility who has gone insane and killed all of his co-workers. Now, the urban legend is that this “caretaker” has returned to this industrial facility and people claim to observe seen “monster” back to life, in full flesh and blood. You want to uncover this myth. Afterall, you do not believe in urban legends, do you?