Baby Storm
Watch over unpredictable kids as they unleash chaos in your kindergarten! Maintain order, run around, clean and feed your way to the highest score, and then move on to the next level - and even to the next world! Play solo or in a local multiplayer mode with up to 4 players! Your mission is to take care of kids in a kindergarten, who are as adorable as they are unruly, and not only in a single location! You are equipped with toys for playtime, food for mealtime, wipes, and diapers for you-know-what time, and even a nifty radio-controlled vacuum robot to help you with cleaning. If you’re alone in this task, there are useful power-ups: a Teleporter that lets you move around quickly, and Maracas to distract the kids when they are fighting. Make sure to complete the babies’ desires on time to avoid making them cry which will reset your score combo! A quick tip: these kids might act tough, but they just need a bit of love and hugs. Just steer clear of the ones who bite! Your journey will bring you to many different environments with vibrant art and music – visit places all around the world and even time travel! Make your way through clever and original levels, earn loads of points, unlock new stages and features, and encounter special babies with mysterious powers... Should you succeed in your mission, you’ll become the best babysitter in the universe!