RainForest Game Studio Bundle 01
Checkmate Survivor is a top-down automatic shooter game where you control the King on a chessboard where all the other pieces rebel against the King's tyranny. Slime Color is a platform game that combines precision and puzzles! Control a slime on a journey to unlock colorful doors, needing to open them in the right sequence and at the right time to progress. Test your skills and master each level using your intelligence and reaction time. Stellar Strider Take off on a crazy adventure with Stellar Strider, a precision platformer packed with challenges, obstacles, flying saws, lightsabers, aliens, and gravity inversion. A 2D platform game with simple controls and easy to learn.