Monster Crown: Sin Eater
EMBARK IN A COLORFUL JOURNEY Explore the beautiful, textured and detailed environments of the Crown Nation. The game's storyline puts you in the shoes of Asur, a young farm boy who has aspired to be a Monster Tamer his whole life, just like his big brother. When his family is put in mortal danger, he must act to set things right, and change the Crown Nation forever. OVER 1000 UNIQUE MONSTERS Breed over 1000 unique monster sprites lovingly crafted with the most robust and polished true crossbreeding system implemented in a video game. With over a thousand unique, hand-crafted Monster sprites, and hundreds of colors to choose from, you'll find the ace Monster that's right for you! Once you've found your favorites, use Monster Crossbreeding or perform Monster Fusion to reach new heights! ABOUT MONSTER CROWN Explore the beautiful, textured and detailed environments of The Crown Nation, solely brought to life by our environment artist Arex. Immerse yourself in the soundscape of Sin Eater by music directed by Onion_mu and the sound team. Breed over 1000 unique monster sprites lovingly crafted by RacieB with the most robust and polished true crossbreeding system implemented in a video game by Kyle Toom. Game Director APE-AHAB, in partnership with Jason Walsh (the mastermind behind "Monster Crown") have a truly wild world and mind-bending story in the works for you to experience. Start your journey through the madness of Monster Crown: Sin Eater.