MXGP PRO
The official video game of the Motocross Championship is back! Download MXGP PRO and live the entire MXGP experience as a pro. Adjust your bike's configuration like a mechanic, tuning the suspension, brakes or throttle to make your ride unique. Experiment with the new Pro Physics when racing and have fun with freer gameplay, thanks to new bike and rider behaviours. Practice in the Compound, a square kilometre of track where you can freely explore or compete against the AI. You can practice up to 30 challenges to learn real riders' techniques! Tackle Career mode with your custom rider, starting in the MX2 category. Increase your fame, sign contracts with ever-more prestigious sponsors and become MXGP champion. All the official tracks and riders from the 2017 season await you! Ready for the challenge?