Fluffy Horde + Cyber Protocol
Fluffy Horde You are the only thing standing between a magical rabbit-mancer "Shaman" and the complete anihilation of the Three Kingdoms. Fluffy Horde is a 2D side-scrolling game with a crystal clear goal. Defend against a magical bunny horde with hyper-breeding tendencies. Halt their offensive or die of embarassment. Stop the armies of fluffiness by commanding your warriors, archers and... many insane individuals. Seriously we even got a humanoid carrot that will take a rabbit bullet for you. If you free enough cities, you might even discover the reason behind this insane invasion. First Rabbit War starts in 3...2...1! _________________ Cyber Protocol All of the android G0X6’s life processes were shut down. The only way to bring him back is to hack his security system and manually start the recovery protocol. But it’s one hitch… So far, even the largest corporations haven’t accomplished this challenge. Can you save your friend and prove you’re the best hacker in this lawless city? Cyber Protocol is an arcade puzzle game set in a Cyberpunk scenario with a strong and dynamic gameplay. If you want to test your logical skills and reflex, you love the retro style and good energetic music, just grab a gamepad.