Cup Heroes: Diamond Hoard Bundle
Step into the whimsical world of Cup Heroes, where everyday cups turn into mighty heroes on an epic quest to save their beloved Queen! How to Play: - Control Your Heroes: Navigate your heroes through various obstacles and puzzles. - Save the Queen: Your ultimate goal is to rescue the Queen who has been captured by evil forces. - Unlock and Upgrade Characters: Collect coins and gems to unlock a diverse cast of characters, each with unique abilities. Upgrade their skills to make them even more powerful and adaptable to different challenges. Features: - Premium Currency: Use 16,000 Diamonds to unlock new heroes, purchase keys to open exclusive chests, obtain high-rarity gear, and gain a powerful edge in battle. - Unique Characters: Meet a colourful cast of cup heroes, from the brave Knight Cup to the cunning Ninja Cup. Each character brings their own special skills and personality to the team. - Epic Adventures: Explore various enchanting worlds, from mystical forests to fiery volcanoes. Every level is a new adventure filled with hidden secrets and dangerous foes. - Challenging Puzzles: Test your brain with mind-bending puzzles that require clever solutions. Use your heroes’ abilities to overcome obstacles and progress through the game. - Exciting Battles: Engage in thrilling combat with evil minions and powerful bosses. Use your heroes’ special moves and teamwork to defeat enemies and save the Queen. - Beautiful Graphics: Enjoy stunning, colourful graphics that bring the world of Cup Heroes to life. Each scene is meticulously designed to enhance your gaming experience. - Daily Quests: Log in every day to participate in limited-time quests to earn multiple resources - Addictive Gameplay: Easy to learn but hard to master Your Cup Heroes are waiting for you to lead them to victory!