Bench Simulator
Bench Simulator is a narrative simulation game where you experience the world from the perspective of a park bench. Across several in-game days, different people come to the park, sit on the bench, and leave behind pieces of their lives. Couples, strangers, lonely night visitors, suspicious characters, families, and emotionally troubled people all pass through the same quiet place. You cannot walk, speak, or directly control them — but your small reactions can influence what happens. As the bench, you observe conversations, read emotional situations, and react through subtle interactions such as shaking, shifting, creaking, or staying completely still. A small movement at the right time may interrupt an argument, create an awkward silence, comfort someone, or change the direction of a conversation. Bench Simulator is not about action or combat. It is about presence, memory, timing, and the quiet impact of being there. Every visitor brings a different story. Some moments are funny, some are romantic, some are uncomfortable, and some are emotionally heavy. As days pass, certain characters may return, previous choices may matter, and the bench slowly becomes a silent witness to the changing lives around it. Key Features - Play as a park bench in a unique narrative simulation experience - Observe and influence conversations through subtle physical reactions - Meet different visitors across multiple in-game days - Experience emotional, funny, romantic, mysterious, and melancholic stories - Make small choices that can affect character relationships and outcomes - Discover recurring character arcs and different story consequences - Experience day, evening, and night encounters with changing atmosphere - Minimal, story-focused gameplay built around dialogue and observation - Multiple outcome variations based on how you react during key moments You are not the hero. You are not the villain. You are the bench. You cannot speak. You cannot leave. But you can remember.