Behind The Mask Bundle
"Submerge yourself in the Behind the Mask Bundle and enjoy a thrilling collection of stories and challenging puzzles. Faces of Illusion: The Twin Phantoms A young journalist investigates the abduction of star Beatrice Le Brun, suspecting the vanished illusionist Charles Delacroix. Alongside Beatrice’s brother, they uncover a hidden romance and dark secrets within the Parisian Theatre. Can they expose the kidnapper and thwart his plans in time? Demon Hunter: Revelation The Demon Huntress will need to find the victim's daughter before it's too late. Will she dare to follow the creature from another dimension and delve into dark secrets of her own past? Dreamwalker: Never Fall Asleep Dreamwalker: Never Fall Asleep In a small tourist town a young girl, the daughter of the town’s mayor, falls in coma due to an accident. The impotence of the local physicians forces Mrs. Mayor to seek the aid of a psychiatrist, who is rumoured to possess a unique ability to traverse people’s dreams – a Dreamwalker."