Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
This game supports English, French, Italian, German, and Spanish. You are the Soldier of the Future 2.0. All systems have been upgraded to give you more power and control on the battlefield. Lead your team of elite Special Forces for the first time on US soil. You are the last line of defense and must do what it takes to be victorious.