SC Shooter Games Bundle
This is a bundle combining games developed by Synnergy Circle Games with the shooter genre. Game 1: Cats With Guns Cats with Guns is a 2D casual game with rogue-lite elements, where you can make strategic decisions in the middle of the battle and go from a small kitten to a powerful and intimidating feline. Evolve your cat and overwhelm enemy forces with powerful abilities. Fight sheer enemy numbers with huge firepower and defeat the generals until you reach Meowstopia. The game is set in the outskirts of Meowstopia, where cats once lived happily until it was invaded by rats, forcing them to flee. Now, a determined group of cats, known as The Nine Lives Brigade, is fighting to reclaim their city from the rat hordes. The game's premise revolves around the cats battling through waves of enemies to eventually face the leader of the rat invasion. Game 2: Explodera In a future ruled by steel and circuitry, humanity’s reign has ended. The machines we built to serve us have turned against us, deeming their creators unworthy to inhabit Earth. Cities lie in ruins, and the last remnants of humankind hide beneath the ashes of a fallen world. But hope isn’t dead—it’s armed to the teeth. Meet Explodera, a ragtag crew of reckless freedom fighters with one simple philosophy: if it sparks, it explodes. Fueled by chaos and defiance, they fight their way through mechanical armies to reach the ultimate target—the Mother Computer, the cold heart of the machine uprising. If they can blow it to pieces, humanity might just get another shot at survival.