Resetail
In this 2D platformer you have to watch out for spikes, obstacles and enemies and make the right moves to find the key to the right door! Overcome the obstacles with extremely fast and comfortable controls and use the restart in the right place to overcome the levels, which is like a mechanic of the game! You can also use the enemies you see around to your advantage to beat the level! Speedrun mode allows players to race against the clock and beat their own records!