R6 Membership — 1 månad
Förhöj din Rainbow Six Siege-upplevelse genom att skaffa ett medlemskap och låsa upp exklusiva samlingar, paket och andra tillägg! Utöver Premium Battle Pass med tio gratis nivåer, gratis Alpha- och Delta-paket och ett evenemangspaket per evenemang får du ett exklusivt och tidsbegränsat legendariskt operatörspaket i tre steg. Tre set delas ut per säsong – ett set per månad, vart och ett livligare än det föregående. Förnyas automatiskt tills det sägs upp. Uppsägning träder i kraft direkt. Omfattas av villkor och åldersgränser.