Crypt Custodian
Sweep up the afterlife as Pluto the cat in this charming action adventure/Metroidvania about life, relationships, and moving on. Step into the shoes of Pluto, a mischievous cat who has just died, and landed in the afterlife's palace. After a brief and disastrous meeting with the Afterlife Guardian - Kendra - you're banished from the palace and sentenced to clean... FOREVER!!! Explore the vast grounds that surround the palace, battle beasts with your trusty broom, and gain new abilities to expand your world. Hang out with doomed ghosts, solve puzzles, discover secrets, and… organize an ambush to break back into the palace!