Totally Normal Journey: The Interactive Musical
Have you ever wanted to have a normal day? This game will offer you the most basic of days. Do normal tasks like chasing a monster on Mars, drinking radioactive soda, dating an Alien or even visit Brooklyn! Okay, I admit the last one is pretty wild. In this game you will take control of multiple characters in an interactive movie, you will be asked to do hard choices such as eating chicken or spaghetti! The possibilities are truly endless! What are you waiting for? Jump in this basic adventure and have the most normal journey of your life! With 12 normal songs and a normal casts of characters, what could go out of the ordinary?