PAW Patrol World
Obs! Handkontroll krävs för 2 spelare på delad skärm. Utforska PAW Patrols värld som aldrig förr i ett 3D-äventyr där allt kan hända! Spela som dina favoritvalpar, kör deras fordon och rädda dagen i roliga räddningsuppdrag. Det här är det ultimata PAW Patrol-äventyret! PAW Patrol-festivalen närmar sig, och alla i Äventyrsbukten längtar efter den – utom borgmästare Överdängare och katastrofkattungarna. Överdängare har tagit alla festivalaffischer och ställer till oreda med sitt nya superluftskepp! Alla valpar – Chase, Skye, Marshall, Rubble, Zuma, Rocky, Everest och tracker – och deras unika förmågor kommer krävas för att stoppa Överdängare och ställa till med den mest fantasstiska festivalen någonsin. Ge dig ut i PAW Patrols underbara värld! Utforska Äventyrsbukten, Jakes berg, djungeln och Skälleborg i uppdrag utformade för spelare i förskoleåldern. Upplev en helt ny berättelse och spela flashbackuppdrag inspirerade av klassiska PAW Patrol-avsnitt, antingen själv eller med en vän på samma skärm. Anpassa spelet med mängder av samlarföremål, som känslor, namnbrickor, frimärken, dräkter, fordonsdekaler och konst till Hönrietta-utställningen.