Paw Patrol Bundle
Enjoy both games from the series Paw Patrol! Included in this bundle are: Paw Patrol: On a Roll PAW Patrol is on a roll! No job is too big, no pup is too small! Join Ryder and all eight PAW Patrol Pups for 16 missions in 8 PAWsome Adventure Bay locations. Play as Marshall, Chase, Skye, Rubble, Everest, Rocky, Zuma or Tracker and help them use their unique abilities to rescue friends, complete 16 exciting missions, and save the day! PAW Patrol Mighty Pups Save Adventure Bay Join the Mighty Pups on a super-heroic mission to Save Adventure Bay. Have fun together in 2-player co-op mode, unlock fun mini-games, rescue familiar friends and use each pup’s mighty powers to make the town PAWsome again! A collection of great games that will provide hours of fun for everyone!