Beat This Bundle: Kung-Fu & Beatsplosion
Save money with a double pack of calorie-burning beat-em-up action! Step inside Kung-Fu for Kinect and become the hero yourself! Punch and kick your way through cartoony villains and see yourself as the star of animated kung-fu comics. Move to the beat of the music in Beatsplosion for Kinect, punch your way through quarks and neutrinos, and smash everything into smithereens! Warning: Daily use may result in getting seriously fit.