Babol the Walking Box
Babol the Walking Box is a colorful and cheerful 3D platforming game that will charm everyone who’s tired from colorless days and wishes to experience the true fairytale-style adventure! Meet our hero — his name is Babol and he’s the box! But don’t you judge him just yet, because this box has everything it takes to be a hero: courage, determination, good looks and a heart of gold. But even all these qualities would not be enough to save Babol’s square friends, who got themselves into some deep dark troubles. That’s why they will also need your helping hand! You’re going to meet a full case of troubles and enemies, but do not fret as you’ll also get a full box of handy companions. Well, I think that you just can’t wait to start your journey as it’s obvious now that Babol the Walking Box is one CUBED game!