Word Wheel by POWGI
The classic word wheel puzzle goes digital! Find as many words as you can from the letters shown, always using the middle letter! There are 120 puzzles to solve and 120 groan-worthy jokes to reveal! Up to four can play! Connect extra controllers to solve the puzzle as a team, or see who can find the most words.