Shoot 1UP DX
Instead of stowing each 1UP you collect, each new ship becomes playable immediately, resulting in an ever-growing armada of destruction! With your home world ruined, lead your detached battalion's charge by destroying the mechanical-tentacle hybrid attack forces responsible for your pain. Play through 8 challenging shoot-em up stages, complete with branching paths, nasty bosses, and secret powerups. Collect up to 30 player ships to use at once, and fire the deadly plasma auger beam to vanquish the biggest foes!