Project 7: Escape Room
Can you unravel the mystery, or will you become another forgotten part of Project 7? An escape room inspired adventure. Unravel the mystery, or risk becoming another forgotten part of Project 7. Eighteen months have passed since the mysterious disappearance of renowned inventor and physicist Dr. Hillman. Whispers of his secret experiment, known only as Project 7, still echo through the halls of his abandoned mansion. Intrigued by the mystery, you decide to spend a night at the mansion, unaware of what awaits you. Woken in the dead of night, you find yourself trapped in your room. Your only way out is to dig deeper into the mansion’s secrets, solving intricate puzzles and deciphering the mysterious notes left by Dr. Hillman. Each discovery pulls you closer to the truth behind Project 7.