The Lost And The Wicked
The Lost and The Wicked is a Brutal Twin-Stick Psycho-Thriller. After a shipwreck you wake up in a wicked world with no memory of who you are. Fight through hectic gameplay with a unique grunge art style and original 2+ hour soundtrack as you discover your past and what you did to end up here. This story is a character study with themes of regret, facing your fears, and confronting your past. Story The calm before the storm... Discover your past, who you are, where you came from... wait how did you get here? What are these creatures? Gameplay The wicked get faster, stronger and deadlier... but so does your arsenal. Unlock weapons and abilities as you continue on your journey and discover your past. Bosses These creatures seem stronger than the rest. The wicked speaks... Fight unique bosses and increase your strength in the process.