Skully
On a mysterious remote island, a skull washes up on shore and is reawakened by an enigmatic deity. Dubbed Skully, the newly reanimated being has been summoned to intervene in a war between the deity’s three siblings, whose quarrel jeopardizes the island they call home. Fate has bestowed Skully with a second chance at “life” and his adventure will take him across a strange paradise as he seeks an end to the conflict that plagues the isle.