Hero's Hour
Hero's Hour is an accessible, yet-deep and content-rich Strategy Roleplaying Game. Take control of your hero, explore the world, build up your town, fight fast-paced battles, level up your hero and amass an army large enough to take out the opponents - before they take you out. Turn Based + Real Time While exploring the overworld and developing your town and army are both turn-based, giving you time to think and plan out your next moves, in battles your units will do the best to fight for themselves in real time - all hundreds of them. Cast spells and give attack orders to swing the tide of battle - or just sit back and watch as your might unfolds. Procedural Generation Hero's Hour brings impactful procedural generation to the strategy game formula, ensuring that every time you play, there will be new areas to explore and strange buildings to enhance your hero or army. Seek out obelisks to start you on small procedural quests that send you around the world. You won't even be able to use the same build order each time you play the same faction.