Forklift Certified : Stacked and Loaded
A chaotic 4-player couch co-op party game where you and your crew take on the ultimate warehouse challenge. Load crates, dodge disasters, and try not to trip over the inventory—or each other. Work together (or not) through stacks of levels escalating in logistical madness, from calm tutorial bays to frantic arenas full of crates, conveyor belts, and unpredictable warehouse hazards. Whether you're playing alone or with up to four people, teamwork is optional—fun is guaranteed.