Cattie
Pounce with precision in feisty feline style as you journey through an old-school action platforming adventure! Get ready for platforming action of the retro kind as you take the role of a nimble kitten named Cattie! Run, jump, hop from wall to wall, crouch, pounce and swipe at enemies as you make your way through side-scrolling pixel art pixel art stages with feline precision. Inspired by genre classics of the ’80s, Cattie is presented in minimalistic black-and-white style and fluid 2D animation. There are 100 levels to explore, all set to a nostalgic 8-bit soundtrack! Challenge will ramp up as you progress, gradually introducing new enemies and stage mechanics. Do you have the skills to help Cattie reach the end?