Air Stunt Racing
Air Stunt Racing is a original, 3D high speed air racing with stunt planes! Compete in high-adrenaline races of six, with boosters, riffles and power ups. Main features: -Solo or local Multiplayer (2 players) -3 Game Modes (Championship, Arcade, Time-trial) -6 Tracks -8 different planes -Full 3D -High-Res Graphics Show your flying skills!