Zumba - Marble Candy Rush
Zumba – Marble Candy Rush invites you into a delectable marble-shooter kingdom ruled by the Candy King! Select a level, aim your candy-cannon mouth, and fire to match three or more identical candy marbles before they spill past the sugar gate. Create explosive combos, clear waves swiftly, and earn up to three stars per level. Spend your sweet coins between levels to unlock delicious upgrades: Sweet Storm sweeps away clusters, Time Freeze pauses advancing candies, Color Swap turns your next marble into any flavor, Sugar Shower rains down perfect matches, Single Scoop removes one stubborn candy, and Time Revert undoes your last shot for a second chance. Explore four mouthwatering dessert realms—Gummy Grove, Chocolate Fountain Falls, Lollipop Gardens, and the Sugar Palace Keep—each unlocked every ten levels with new candy colors, winding paths, moving obstacles, and faster speeds. Addictive and family-friendly, Zumba – Marble Candy Rush delivers endless sweet arcade fun for players of all ages.