Vanquish
The hit sci-fi shooter returns. An overpopulated Earth suffocating under limited resources looks to Providence, the solar-powered space colony for support. When Providence is suddenly taken over by a mutinous group and its technology used to devastate cities, it’s up to a specially trained unit of space marines to reclaim the colony. Equipped with BLADE, the experimental weapon system that can scan, copy, and save up to three existing weapons, space DARPA agent Sam Gideon must infiltrate Providence, defeat legions of future-tech foes, and disable the energy transmitter threatening life on Earth.