Crossy Road Castle
Climb castles with the Crossy Road crew in this adventurous multiplayer arcade platformer. Shoot out of cannons, ride rainbows, and make your way through a maze of never-ending levels. Bring your friends into the fray with co-op mode for even more chaotic fun! PLAY TOGETHER Co-op, cross platform, multiplayer arcade fun! You can also play solo, but everything’s more fun with friends, right? PLAY AGAIN AND AGAIN Thousands of floors packed with traps, platforms, and monsters. Each tower run is procedurally generated and will be different every time! COLLECT EVERYTHING Over 150 characters and customisations to unlock. Hats! Silly hats, pretty hats, egg hats, SO MANY HATS. PLAY IN SEASONAL CHALLENGES Test your tower climbing skills in special Challenge Events and compete for the best score! Win prizes and get all the bragging rights. UNLOCK ALL THE TOWERS Adventure through tree houses, spaceports, snow peaks and towering candy castles! There are unique worlds, mechanics, and enemies in every tower. DEFINITELY NO SECRETS Not even one so don’t try to look.