Alchemist Bundle
Become the world's greatest Alchemist with this bundle containing: ALCHEMIST: THE POTION MONGER First-person Alchemist Simulator with RPG elements. Explore the world, gather ingredients, and sell or use potions you craft to help others and fend off enemies. Adopt pets to help you with your alchemy knowledge (and to pet them). Decorate your home however you like and brew your destiny! ALCHEMIST SIMULATOR Become the mystical alchemist, choose your contracts wisely as they will shape the world around you, discover the long-forgotten magical recipes, upgrade your lab, and become the most powerful alchemist of all time.