ZAMB! Redux
ZAMB! Redux is a mash-up of a twin stick shooter and a tower defence game. Play in couch co-op with a friend, sibling or partner as two space agents, Cye (the brawler) and Chrome (the tactician). Exterminate hordes of biomutants created by a mad scientist. Mix and match turrets, powers and traps to find your favourite play styles - from close combat to long-range destruction. When your buddy isn’t there, go solo, switch dynamically between the characters and power through challenges on your own. ZAMB! Redux is a console edition of ZAMB! Biomutant Extermination, originally published on PC in 2014. Now refreshed, rebalanced and enhanced!