World of Simulators Bundle
Firefighters - The Simulation: You and your team will experience the exciting work of the professional fire brigade, surviving realistic missions where you extinguish house fires, salvage and neutralize extremely toxic and hazardous substances, and accomplish many other fascinating tasks. Fire can be a friend, but also a merciless foe. Nowhere else is the danger greater than at a modern airport with thousands of travellers and highly flammable kerosene. Professional Farmer 2017: Enjoy the life of a farmer with all its amazing tasks and challenges! Drive your original vehicles, cultivate your fields, take care of your animals and market your produce!