Without a Voice
Guide a former princess through her life in exile as she encounters new dangers, thrills and perhaps a chance at love! In the depths of a dark and unforgiving forest, an exiled princess whiles her time in solitude. For a girl raised in the lap of comfort, the woods are impossibly harsh, and day-to-day survival is the most she can manage. One day, however, a mysterious, beautiful maiden appears, throwing her world out of its already delicate alignment. The princess is instantly captivated by this stranger and begins to fancy herself the heroine of a fairytale, even as the maiden proves herself to be less and less of a fantasy. Without a Voice is a thought-provoking visual novel adventure told through detailed character portraits, scripted dialogue of more than 15,000 words, lush backdrops and a dozen unlockable event illustrations. Make key decisions to decide how the story plays out and discover 8 possible endings to this tale of love and intrigue between its leading ladies.