We Sing Pop
Featuring the hottest sounds from the world’s biggest artists, including chart-topping hits from The Chainsmokers, Bruno Mars, Lorde, Beyoncé, Sia and Sean Paul along with their official HD music videos. We Sing Pop brings the award-winning party experience, direct to the comfort of your living room. Sing together or sing-off with up to 4 friends at the same time, or go solo to top the online leaderboards and become the star you were born to be!