Vision Soft Reset
Peer into the future in this time-travelling metroidvania. Run, jump, shoot and more through varied environments as a clairvoyant cyborg on a mission to prevent a looming planetary disaster. It's a classic 2D action-adventure revamped with modern sensibilities and a plethora of new mechanics. There are many mysteries to solve and surprises to uncover in Vision Soft Reset. But hurry, time is running out...