Tri6: Infinite 2
Welcome back to the digital endless loop! In Tri6: Infinite 2, you race futuristic vehicles across procedurally generated cyber tracks – faster and faster, more and more dangerous, more and more merciless. Obstacles, mines, and deadly power-ups are just waiting to knock you out of the race. But with the right timing, skillful evasive maneuvers, and clever use of your own power-ups, you can outsmart them. Every run is different, every track is new, and every second could be your last. Your goal? Survive as long as possible – and prove in the global leaderboards that no one is faster or more skilled than you. Tri6: Infinite 2 brings back the arcade spirit – fast gameplay, instant gratification, maximum excitement. Jump into the cockpit and find out how long you can survive in the digital endless loop.